Od poniedziałku 24 stycznia do 28 lutego 2022 roku Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta częściowo będą pracować zdalnie.
Decyzja ta wynika z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Oznacza to, że zachowujemy ciągłość obsługi mieszkańców z zachowaniem reżimu sanitarnego. Wszystkie wydziały Urząd Miasta Rzeszowa i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin.

Ze względów bezpieczeństwa, zachęcamy jednak do zdalnego kontaktu z urzędem, drogą telefoniczną, e-mailową lub poprzez platformę ePUAP. W przypadku spraw wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Rzeszowa lub jednostkach organizacyjnych prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia terminu wizyty.

Wykaz telefonów do Urzędu Miasta Rzeszowa można znaleźć: Wykaz numerów telefonów do Wydziałów Urzędu i Jednostek Organizacyjnych Miasta

Jak załatwić sprawę urzędową: Sprawy załatwiane w Urzędzie Miasta Rzeszowa

Jakie sprawy można załatwić przez: ePUAP: Sprawy załatwiane przez ePUAP